مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۰ درصد زوج‌های ایرانی نابارورند | حرارت موبایل یکی از عوامل ناباروری در مردان آبی که دو بار جوشیده باشد ضرر دارد؟
سرخط خبرها

فوت ۲عابرپیاده بر اثر تصادف با خودرو سواری در مشهد (۸ آبان ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۱۶۰۴
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
فوت ۲عابرپیاده بر اثر تصادف با خودرو سواری در مشهد (۸ آبان ماه ۱۴۰۲)
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور مشهد از اعمال قانون هزار و ۳۸۸دستگاه خودرو متخلف و حادثه‌ساز در طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف در ۲۴ساعت گذشته خبرداد.

سرهنگ علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، با بیان آمار تصادفات در ۲۴ساعت گذشته اظهار کرد: ۴۰۶تصادف جرحی و خسارتی به وقوع پیوسته که از این میان، ۳۳۸فقره خسارتی و ۶۸فقره جرحی بوده است و در پی وقوع این تصادفات ۶۸نفر مصدوم شدند.

در ۲۴ساعت گذشته، تصادف خودرو سواری با عابر پیاده ۴۰ساله واقع در پل زندگی و همچنین تصادف خودرو سواری با عابر پیاده ۷۲ساله در بلوار اندیشه منجر به فوت این دو شهروند شد.

وی افزود: همچنین تعداد هزار و ۳۸۸تخلف خودرو‌ حادثه‌ساز در ۲۴ساعت گذشته به ثبت رسیده است که از این میان منجر به توقیف ۳۷دستگاه خودرو شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->